Waardering over Beers, W.J.D.M. van, Orthodontiepraktijk Orthodontistenpraktijk Veghel - Veghel op 25 april 2017

9.7

Afgelopen zondag werd ik met een spoedkwestie belast. Ik ben werkzaam op de kinderafdeling in Uden, als kinderverpleegkundige. Deze zondag zorgde ik voor een jongen van 15jr, flink ziek, pijnlijke buik, waardoor hij niet mag eten en een sonde heeft. Hij was misselijk en moest heftig braken, hierdoor schoot er een stalen veer los in zn mond, welke aan de beugel bevestigd zit, dit gaf dat de jongen een stalen pen in de mond had, zeer onprettig en niet bevordelijk voor zijn ziek zijn. Ik werd met een heus probleem geconfronteerd,op zondag , ik als verpleegkundige kon dit niet oplossen. Ik heb direct contact gezocht met de Ortho praktijk Veghel deze zondagochtend. Wilma van Beers dacht  met mijn probleem mee en ze bood aan direct, na ophalen van het benodigde gereedschap, naar het ziekenhuis te komen en het probleem te verhelpen. Ze was er binnen een uur en heeft ter plekke het probleem verholpen, Super! Dat noem ik echte zorg en service op maat, in het belang van het kind en zijn welbevinden. Kind, ouder en verpleegkundige waren erg blij met deze oplossing, op zondagochtend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Beers, W.J.D.M. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.