Waardering over Beers, W.J.D.M. van, Orthodontiepraktijk Orthodontistenpraktijk Veghel - Veghel op 23 juni 2017

Vanaf dag 1 is mevrouw van Beers duidelijk over de behandelingsmogelijkheden en geeft de voordelen of nadelen van elke mogelijkheid aan. Het kind waar het om gaat wordt bij de gesprekken goed betrokken. Het gaat uiteindelijk om het kind. We zijn nu meer dan een jaar onderweg met de behandeling en we zijn meer dan tevreden. Bij een onverwacht probleem heeft mevrouw van Beers pro actief gehandeld. Ze heeft niet opgegeven een oplossing te zoeken voor het probleem van onze dochter. We zijn vaak geneigd de mindere ervaringen te melden en de goede achterwege te laten. Ik kan tot op heden geen negatieve ervaring noemen over deze professionele praktijk waar de patient centraal staat.

Bent u of werkt u voor Beers, W.J.D.M. van? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.