Waardering over Davidov, I., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Tandhaven - Amsterdam op 12 juni 2012

9.7

Mijn ervaring met Dr. Davidov is top, locatie Amsterdam. Nu bijna exact een jaar geleden kreeg ik mijn beugel boven en beneden (doorzichtig, met porseleinen/keramieke brackets en doorzichtige elastiekjes) en nu dus een jaar later is de bovenkant al helemaal verwijderd en worden de laatste nanoverbeteringetjes gedaan aan mn ondertanden. Ik was 19 jaar oud toen ik met de beugel begon, vrij laat maar door dr. Davidov zijn prachtige werk merkte ik daar niets van qua extra tijdsduur. Ik zat eigenlijk al sinds mijn 14e een beugel te overwegen, maar toen ik destijds vernam dat mijn kaken al te vast waren gegroeid/uitgegroeid en dat wanneer ik toch zou besluiten een beugel te willen er een zeer zware kaakoperatie aan vastzat om mijn overbeet ook weg te werkte, paste ik daarvoor. Een orthodontist wilde mij ooit niet in behandeling nemen als ik ook niet akkoord ging met de ingrijpende en risicovolle operatie. Een ander zei ooit dat ik het lelijkste gezicht/gebit had wat ze ooit had gezien. Afijn, toen ik 18 was geworden gingen mijn tanden her en der nog eens extra verschuiven, en dat ging mij toen te ver. Ik had mijn tanden geaccepteerd tot op zekere hoogte maar dit ging te ver. Dus na een tijdje zoeken kwam ik bij dr. Davidov uit, op zijn praktijk in Amsterdam. Hij leek me op het eerste gezicht vriendelijk, kundig en eerlijk. Deze verwachtingen zijn ook meer dan waar gebleken. Binnen een maand na het eerste gesprek zat de beugel erin en daarna elke maand 1 controle afspraak om de draad weer wat aan te passen. Waar andere orthodontisten over zeiden dat het niet alleen met een beugel op te lossen was, dat er ook kiezen/tanden getrokken moesten worden of dus kleinere of grotere operaties nodig voor zouden zijn, kreeg Dr. Davidov met 1 beugel voor elkaar. Al die tijd dat de beugel in mn mond zat durfde ik nieteens te hopen hoe mooi het nu is en wat Dr. Davidov voor elkaar heeft gekregen, in relatief gezien zo'n korte tijd. Ik zou Dr. Davidov echt aan iedereen aanraden, vind het ongelooflijk. Nogmaals bedankt! U hebt mn leven veranderd!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Davidov, I.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.