Waardering over Greter, H.N., Orthodontiepraktijk Orthodontie Greter - Eindhoven op 7 februari 2019

7.8

Via mijn tandarts verwijzen naar de praktijk van mijnheer Greter. Prettig dat er een parkeergelegenheid naast t pand is. De behandeling verloopt volgens afspraak, nagenoeg geen “gekke dingen” meegemaakt! Losse “slotjes “ is wel eens voorgekomen maar moet eerlijk bekennen dat mijn zoon soms zich niet hield aan de genaakte afspraken .... te weten het nuttigen van harde dingen!De heer Greter is een vakman, neemt geen genoegen met 80%. Iedere patiënt wordt zorgvuldig gecontroleerd, bij  mijn andere zoon die elders is behandeld, was dit zeker niet het geval. Wachttijden zijn soms te lang mijns inziens maar de heer Greter neemt voor iedere patiënt de tijd .... er wordt niets “afgeraffeld” Kortom..... de praktijk van mijnheer Greter bestaat uit deskundige medewerkers .... iedereen doet zijn uiterste best.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Greter, H.N.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.