Waardering over Haimovsky, A.S., Orthodontiepraktijk Ortho Schagen - Schagen op 30 juli 2012

8.5

Avi en zijn medewerksters zijn superlieve mensen. Ze zijn ook erg lief voor kinderen. Ikzelf kom er regelmatig en neem dan mijn dochter mee. Ze kan er spelen en gewoon meekijken als ik voor controle op de stoel ga. De medewerksters vinden het geen probleem, daardoor is onze dochter veel vrijer geworden bij het bezoek aan de tandarts en kindertandarts in het ziekenhuis. Er was wat communicatiestoring wat betreft de informatie over de behandeling maar dat is goed opgelost. Een dikke pluim daarvoor en ik heb ze al aanbevolen bij familie of vrienden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Haimovsky, A.S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.