Waardering over Karsten, A.C.F., Orthodontiepraktijk Orthodontisten Heemstede - Heemstede op 13 augustus 2015

9.7

Via de tandarts zijn we hier terecht gekomen voor een beugel en we zijn super tevreden. Bij mijn dochter moest een voortand getrokken worden en de samenwerking met de tandarts was optimaal waardoor ze geen moment zonder dummy-tand heeft moeten lopen. Je kunt hier altijd terecht als er iets mis is met je beugel, ze doen er alles aan om je te helpen. D (12 jaar)-Anne heeft altijd alles heel goed aan mij uitgelegd, waardoor ik alles goed begreep. Ze vindt overal een goede oplossing voor en geeft de hoop nooit op. Kortom het is een hele goede orthodontiste.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Karsten, A.C.F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.