Orthodontist Krajenbrink, T.G.A.

Orthodontist

Waardering over Krajenbrink, T.G.A., Orthodontiepraktijk Orthodontiepraktijk Spijkenisse - Spijkenisse op 24 maart 2016

Ben verwezen voor mijn dochter van 10 met een lichte overbeet van 6mm. Nu ben ik in de veronderstelling dat ze nog in de groei is en er van alles kan veranderen. Op advies naar deze praktijk gegaan. Heb het nare idee dat het alleen maar om geld draait. Kosten die niet nader te specificeren zijn i.v.m. extra afspraken. Een hele rij beugels en ook 1 omdat ze nog spleetjes tussen haar tanden heeft. Ze moet nog tanden wisselen en ze staan kaarsrecht. (dit trekt vanzelf bij) mijn oudste had hetzelfde en een prachtig gebit. Tot overmaat van ramp heeft ze drie weken geleden de mal gemaakt maar dat moet nu weer opnieuw? want er is onder een tandje gewisseld. Terwijl de eerste beugel boven komt. Ik heb hier een bijzonder naar gevoel over. En heb besloten dat het hele circus niet doorgaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Krajenbrink, T.G.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.