Waardering over Meij, A.J.W. van der, Orthodontiepraktijk Orthodontistenpraktijk Zoetermeer - Zoetermeer op 7 september 2017

Orthodontistenpraktijk Van der Meij is een zeer professionele praktijk met vriendelijke, behulpzame en meelevende medewerkers/medewerksters (die samen een uitmuntend team vormen). De praktijk zit in een uiterst mooi pand en terwijl je wacht kan je lekker over het stadshart uitkijken. Orthodontist Van der Meij loopt altijd met een lach en zegt op een vriendelijke doch strenge manier waar het op staat, zolang het goed gaat krijg je niks dan complimenten te horen en wanneer je het zelf ietwat verpest hebt dan geeft hij dit ook aan (zonder boze/chagrijnige toon of iets). Tijdens afspraken wordt u door het hele proces meegenomen en wordt uitgebreid verteld wat er gaat gebeuren, hoe het gaat gebeuren en wanneer, als je vragen hebt kun je die altijd stellen en ze worden altijd vriendelijk en uitgebreid beantwoord, je blijft nergens mee zitten dus. Ik heb nooit klachten gehad en naar mijn mening verloopt alles zeer stipt en nauwkeurig (m.b.t. afspraken plannen, op tijd geholpen worden, snelle hulp, foto's maken etc.). Ik zou orthodontistenpraktijk Van der Meij zeker aanraden en van mij krijgen ze een dikke 10!

Bent u of werkt u voor Meij, A.J.W. van der? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.