Waardering over Pilon, J.J.G.M., Orthodontiepraktijk Orthodontische Praktijk Veldhoven - Veldhoven op 12 januari 2017

1.5

Een grote teleurstelling, het eerste bezoek gaat nog wel, maar als je eenmaal begint ben je een nummer, een hele onpersoonlijke praktijk met zn allen in een behandelkamer! Er wordt nauwelijks gepraat over de behandeling. Ook als je een keer met Pilon praat dan is hij geen aimabele man, heel autoritair, chagrijnig, een beetje de dokter op een voetstuk idee, kritische vragen worden weggehoond. Er wordt niet met je kind gepraat of goede tips gegeven, het is een en al belerendheid. Mijn dochter voelt zich daar helemaal niet fijn, er wordt nooit tegen haar gepraat, en uitleg en informatie is er niet, alleen als ze iets 'moet'. Ik zou deze praktijk niemand aanraden! Pilon behandelt mensen als machientjes, vaak lang wachten etc.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pilon, J.J.G.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.