Waardering over Reijers, R.J.J., Orthodontiepraktijk OrthoDoetinchem - Doetinchem op 1 februari 2017

9.8

Kars is ongeveer 4 jaar onder behandeling geweest van dhr Reijers de orthodontist, ivm een ernstige overbeet. Dhr Reijers wist niet of hij de behandeling voor elkaar kon krijgen zodat Kars niet geopereerd hoefde te worden.Nou ik kan u verzekeren dat het hem goed is gelukt! Kars is erg tevreden en daarom wij natuurlijk ook. Mond op mond reclame vind ik de beste reclame dus eigenlijk vul ik met een beetje tegenzin deze beoordeling in. Want uiteindelijk heeft hij maar 1 paar handen en door zijn zorgvuldig- en kundigheid, zijn enthousiaste omgang met de klanten en ouders en zijn enthousiaste vakkundig team die met hem werkt heeft er voor gezorgd dat hij nu in mijn ogen een te lange wachtrij heeft dus is deze beoordeling via internet niet nodig. Omdat ik het hem had beloofd heb ik het gedaan. Echter wil ik wel de volgende opmerkingen maken nl. De Tom en Jerry filmpjes in de wachtkamer ben ik nu wel op uitgekeken, de stoelen in de behandelkamer zitten voor geen meter. En de gehele ruimte mag wel meer kleur krijgen.

Bent u of werkt u voor Reijers, R.J.J.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.