Waardering over Reijers, R.J.J., Orthodontiepraktijk OrthoDoetinchem - Doetinchem op 3 februari 2017

Vanwege een te kleine onderkaak (overbeet) heb ik, als volwassene, een beugeltraject doorlopen met tussentijds een kaakoperatie (osteotomie). Vooraf ben ik goed geïnformeerd door zowel orthodontist Reijers, als de kaakchirurg.   Ik zag er erg tegenop, maar mede door de informatie die ik heb gekregen, kreeg ik vertrouwen en heb ik besloten ervoor te gaan. Tijdens het gehele traject ben ik goed en vakkundig geholpen. De contacten met zowel de orthodontist als het personeel verliepen heel prettig. De uitstraling van de praktijk vind ik professioneel, bij de tijd en klantgericht. Achteraf gezien is het mij erg meegevallen. Zou ik met de kennis van nu nog moeten beslissen om dezelfde behandeling te ondergaan, dan zou ik daar zeker voor kiezen. Met het resultaat ben ik heel blij ! Vraag jij je af of en zo ja, bij wie, je een orthodontistische behandeling wilt laten plaatsvinden, dan kan ik Ortho Doetinchem van harte aanbevelen.

Bent u of werkt u voor Reijers, R.J.J.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.