Waardering over Swart, Tj.W., Orthodontiepraktijk Orthodontiepraktijk Tj.W. Swart - Gouda op 24 mei 2020

• N.v.t.
  • N.v.t.

3.5

Ik heb twee kinderen (moeten) laten behandelen in deze praktijk met een tussenruimte van 1,5 jaar. Bij de eerste deden ze moeilijk met het stoppen van de behandeling, tot ze zagen dat zijn wortel los kwam te staan en toen moest de beugel er ineens uit. Ook hadden ze bij hem een buitenboordbeugel aangemeten, die hij nooit heeft gedragen en waarvan ze zeiden dat het ook niet nodig was, want het ging zonder ook goed. De kosten zijn alleen niet terug gegeven van deze onnodige zorg. Nu hebben ze bij mijn dochter al 3x gezegd dat de beugel eruit zou gaan, maar steeds uitgesteld. Ik had afgesproken, dat ik wel zou tekenen dat hij er uit zou gaan, omdat zij al een half jaar niet die beslissing nemen. Nu heeft hij er uiteindelijk, mede door de corona alsnog zo lang ingezeten als zij wilden, maar ze willen mijn garantie formulier niet terug geven. Ze blijven zeggen dat hij er eerder uit is gehaald, terwijl dit niet zo is. Er is niet met hen te praten over een oplossing.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Swart, Tj.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.