Orthopeed Aa, J.P.W. van der

Orthopeed

Geslacht
Man
Er zijn 13 waarderingen Waarderen

Waardering over Aa, J.P.W. van der, Ziekenhuis Zaans Medisch Centrum - Zaandam op 29 augustus 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Botbreuken

Specialisme

Chirurgie (Heelkunde)

Of dr van der Aa deskundig is of niet weet ik niet. De kijkoperatie is goed verlopen al heb ik nog steeds klachten alsof er iets in mijn knie zit. Operatie zelf heb ik niet meegemaakt want lag onder narcose.Ik vind deze dr zakelijk, ongeduldig en afstandelijk. Heb hem 2x meegemaakt; 1x op consult en 1x op de operatiekamer. Beide keren dezelfde ervaring. Niet iemand die je op je gemak stelt op de OK. Of ik hem zelf uit zou zoeken als orthopeed? Ik denk dat ik voor het echte specialisten werk naar een in knieën gespecialiseerde kliniek zou gaan.

Reactie van/namens Ziekenhuis Zaans Medisch Centrum - Zaandam

Bedankt voor de feedback. We hebben het onder de aandacht gebracht van de betreffende arts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Aa, J.P.W. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.