Waardering over Anderson, M.L.C., Centrum voor orthopedie en beweging Annatommie mc Utrecht - Utrecht op 3 januari 2018

• Knievervanging

Chirurg Anderson heeft alvorens de beide knieën te vervangen nog een second opinie aangevraagd bij een van zijn collega's. Ik vond dit zeer prettig omdat het toch om twee zware operaties ging . Hij geeft duidelijke informatie en als de cliënt vragen heeft , twijfelt of iets niet goed heeft begrepen, is dit ten alle tijden bespreekbaar. Chirurg Anderson is zeer deskundig en nauwkeurig. Met het resultaat van de knievervanging ben ik zeer tevreden. Ik heb zoveel vertrouwen in de chirurg en het overige team binnen Annatommie dat ik dit gehele MC van harte aanbeveel bij nieuwe clienten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Anderson, M.L.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.