Waardering over Bakx, P.A.G.M., Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam op 14 maart 2019

9.1
  • Knievervanging
  • Orthopedie

Hallo ik ben een man ben 64 jaar en voor de tweede keer geopereerd aan mijn knie door dokter Bakx op 14-12-2018 ik heb er na de diagnose niet lang over na hoeven denken of ik het zou laten doen .Mijn ervaring met de operatie aan mijn linker knie in 2011 was al positief geweest toen heb ik alleen wel wat last gehad van de pijnstilling erg [misselijk ] maar verder erg snel hersteld van deze operatie na 10 weken weer al halve dagen aan de slag als monteur in de trucksDus voor de operatie aan mijn rechter knie was al positief ingesteld zeker na het intake gesprek waar werd verteld dat de pijnstilling anders zou zijn en inderdaad nog een uur na de operatie al iets gegetenna twee dagen ziekenhuis naar huis om verder te revalideren dit gaat me goed af en inmiddels ben ik weer al enkele weken 3 uur per dag aan het werkEn vooral pijn vrij en dat is erg fijnDus ben ik erg blij met mijn nieuwe knieHierbij bedank ik Dokter Bakx en zijn hele team

Reactie van/namens Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam

Beste heer/mevrouw, wat fijn dat u zo tevreden bent met uw nieuwe knie en de zorg die door deze arts en zijn team is geleverd. Wij zullen de complimenten doorgeven. Hartelijke dank, afdeling Communicatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bakx, P.A.G.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.