Waardering over Bakx, P.A.G.M., Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam op 26 oktober 2020

9.6
  • Heupvervanging
  • Orthopedie

Om te beginnen werd ik door de pijn in mijn heupen omdat er uitvallers waren eerder geholpen. Ons gesprek met en uitleg van dr. Baks was duidelijk, de voorbereiding naar de operatie toe eveneens. Inmiddels is mijn rechterheup 3 juli vervangen. Met revalideren bemerkte ik dat na jaren ongelijk gelopen te hebben het lopen verbeterd is door dat mijn beenlengte verschil opgelost is. Ik hoef nu geen inleg hakje meer te gebruiken in mijn linker schoen. Mijn linkerheup speelt momenteel erg op hetgeen veel pijn veroorzaakt naar beide liezen en bovenbenen en daardoor nog de nodige Naproxen moet innemen. Echt pijnvrij ben ik nog niet. Hopelijk ben ik snel aan de beurt voor een tweede linker heup operatie om echt pijnvrij te mogen en kunnen genieten door langere wandelingen te kunnen maken en ook met het traplopen in huis zonder pijn vd de nu nog wachtende linker heup. Dokter Bakx en zijn team hebben geweldig goed werk verricht en ook de zorg vd verpleegkundige vd afdeling orthopedie...Thanks.

Reactie van/namens Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam

Beste heer, mevrouw, dank dat u uw ervaring met deze arts zo uitgebreid deelt. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over de ontvangen zorg. We hopen dat u gauw verder geholpen kunt worden en wensen u een voorspoedig herstel. Hartelijke groet, afdeling Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bakx, P.A.G.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.