Orthopeed Been, J.

Orthopeed

56 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo

11 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Alles prima verlopen. Zeer deskundige arts dr Been.

26 september 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben buitengewoon goed geholpen door dr. Been en zijn team. In acht weken tijd van ernstig kreupel naar weer normaal voortbewegen zonder pijn. Opvallend voor mij was de betrokkenheid en...

Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Almelo - Almelo

19 september 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden over orthopeed Been! Hij luistert goed naar de klachten en kan ook goed en duidelijk uitleggen waar het vandaan komt en welke behandeling er voor nodig is. Ik ben geopereerd aan...

17 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Dokter Been heeft mij 13 april jl. geopereerd aan een trauma elleboog,die 2 jaar geleden uit de kom is geweest,en instabiel en erg pijnlijk was. Hij heeft de banden hersteld,en nu na 9 weken kan ik...

2 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Zelf heb ik te weinig vragen gesteld over de nawerking van de injectie.Wanneer ga ik het effect merken. Wat mag wel en niet de eerste tijd na de behandeling.Het overviel me dat ik in deze situatie...

9.6

24 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

De operatie en nazorg waren super. Dr Been heeft goed geluisterd en meegedacht. Voor mij was dit een second opinion. Elders wilde men mij gezien mijn leeftijd ( toen 66) niet helpen. Ik moest maar...

23 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Gedurende afgelopen jaar twee knie-protheses gekregen, met een geweldig resultaat. Tijdens beide opnames in het ZGT was de verzorging geweldig. Ook beide operaties zij prima verlopen. Dr. Been is een...

29 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Beste arts die ik ken. Mij super goed geholpen na een doorverwijzing en slechte prognose. Echter dankzij Dr Been allemaal goed gekomen. Voor altijd dankbaar.

1 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Lang gelopen met een zeer slechte knie. Direct goed gevoel bij Dr Been, prima uitleg en ook de operatie en nazorg goed geregeld. Kortom een fijne, menselijke en competente arts.

28 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Zeer tevreden over de behandeling en het verkregen resultaat. Na de operatie was de pijn direct niet meer aanwezig en loopt de revalidatie voorspoedig.

10 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Na eerdere ervaring met Dr Been na een schouder operatie hadik al de volste vertrouwen in de heer Been. Ook nu verliep alles weer op een vertrouwde en luchtige manier. De operatie is prima gelukt en...

9.3

20 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Op 3 nov.ben ik door Dr.Been geopereerd.Ik heb een reversed schouderprothese gekregen en het gaat boven verwachting.goed.Dr.Been is een zeer kundig arts.De andere schouder moet ook en ook daarin heb...

9.6

20 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Vriendelijke arts, heldere uitleg voor, tijdens en na de operatie.

25 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie

De arts was duidelijk en straalde rust uit. De operatie ging uitstekend en het zag er aan de buitenkant netjes uit. Goede nazorg gaf de arts dus ik ben dik tevreden.

9.4

4 juni 2021 - Geplaatst door de redactie

zeer tevreden over de operatie en het herstel

21 mei 2021 - Geplaatst door de redactie

De heer Been is zeer kundig. Na de eerste ok in goed overleg met mij, besloten om alle metaal er weer uit te halen, omdat de flexibiliteit van de elleboog gestopt was. Nu heel dankbaar dat de heer...

9.9

19 mei 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben goed voorgelicht over wat mij te wachten stond, voor de operatie kwam de anesthesist ook uitleg geven. De operatie is prima verlopen en bij de controle na 2 maanden was de pijn weg,...

18 mei 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer te reden over dr. Been. Het is een vakman eerste klas en beveel hem bij iedereen aan.

30 april 2021 - Geplaatst door de redactie

Nadat ik een jaar lang met pijn heb gelopen, ontdekte Dr. Been waar mijn klachten vandaan kwamen. Ik voelde mij serieus genomen en begrepen. De operatie is geslaagd en ik heb veel minder pijn. Er...

18 april 2021 - Geplaatst door de redactie

Uitstekende orthopeed met kennis van zaken die geen middel onbenut laat om het gehele proces (om een nieuwe schouder te opereren) voor mij zo optimaal mogelijk wil laten verlopen.