Waardering over Been, J., Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo op 15 september 2020

• Complex Regionaal Pijn Syndroom (CRPS)

Ik ben na een ongeluk in 2015, voor een second opinion, naar de Ocon gegaan.Wat een verademing, zoals er geluisterd werd en serieus bekeken,naar welke mogelijkheden er voor mij nog waren. Eerst een paar x geholpen door Dr. V Doorn, absoluut prima, in jan.2020 bleek deze arts weg te zijn gegaan, daardoor werd de behandeling werd overgenomen door Dr.Been. Ik ben uitermate tevreden. Dr.Been verdiept zich heel goed, is zeer betrokken en oplossingsgericht bezig, waar mogelijk. Vorige week kreeg ik een totale schouderprothese. Wat heeft deze arts een kennis en kunde, zeer empatisch en zorgzaam. Ik sta, na 5 jaar altijd pijn, nu aan het begin van een nieuw leven, het voelt, nu al, zo anders. Geweldig.Een en al lof voor Dr. Been en zijn personeel. Ik adviseer alle orthopedie patienten om zich eens te oriënteren op de Ocon Kliniek. Dr Been is,voor mij, een uitstekende arts gebleken. Zoveel dank hiervoor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Been, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.