Waardering over Bennink, N., Ziekenhuis Jeroen Bosch Ziekenhuis - 's-Hertogenbosch op 13 december 2019

• Orthopedie

Mijn man, leeftijd 89 jaar, brak bij een val twee nekwervels. Een nekbrace gaf onvoldoende steun, de wervels moesten opnieuw worden gezet. Om het letsel te overleven had hij een halovest nodig. Op zijn leeftijd een zware en riskante ingreep, reden om dit grondig te overwegen. Daarover heeft de dr. Bennink zeer zorgvuldig overlegd met mijn man en met de familie. Hij heeft bij zijn medische beoordeling om de operatie te willen doen niet alleen gekeken naar de leeftijd van mijn man, maar ook naar zijn fysieke en mentale straat voordat hij viel. Het tijdelijke delier van mijn man liet hij bij zijn beslissing niet meetellen. Hij heeft duidelijk intensief en betekenisvol overleg met de geriater en de cardioloog gevoerd. En hij heeft niet alleen met zijn verstand, maar ook met zijn gevoel gewerkt. “Ik vind dat hij een kans verdient”, zei hij. Mijn man en ik zijn dr. Bennink zeer dankbaar voor de extra tijd van leven die hij mijn man heeft willen geven. En.... de operatie is geslaagd!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bennink, N.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.