Orthopeed Bergink, A.P.

Orthopeed

75 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Hengelo - Hengelo

5 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben in alle opzichten erg tevreden en en ik zie mijn volgende operatie in het najaar dan ook met vol vertrouwen tegemoet. Grote complimenten aan arts Bergink!

25 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden eerst de knie en nu de heup echt heel top gedaan ben heel blij en heel veel vertrouwen in Dr. Bergink

12 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Dr Bergink is een fijne duidelijke vriendelijke deskundige Orthopeed.

9.1
Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Almelo - Almelo

23 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden over zowel Ocon als dokter Bergink. Nette pas gerenoveerde wachtruimte en behandelruimtes, fijne sfeer. Het personeel aardig en adequaat. Dokter Bergink ervaren, duidelijk in...

21 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Luistert goed, neemt de tijd, is duidelijk, vriendelijk.

17 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Bovenstaande aspecten zijn door mij alle met een 10 beoordeeld. Dat zegt m.i. alles. Ik ben uitermate tevreden over zowel de begeleiding als over de geboden zorg.

17 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

De bovenstaande aspecten zijn alle met een 10 beoordeeld. Dat zegt volgens mij alles al. Ik ben uitermate tevreden, zowel over de begeleiding als over de behandeling.

31 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Uitermate tevreden. Dokter Bergink en zijn team zijn vriendelijke, toegankelijke en kundige mensen die je volledig op je gemak stellen. Voor- en nazorg is ook prima geregeld.

19 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Wat mij betreft niks dan lof voor zowel de orthopeed, medewerkers op de OK en medewerkers op de verpleegafdeling.

20 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben in het kader van een second opninion bij dr. Bergink terecht gekomen en heb dr. Bergink leren kennen als een zeer vakkundig, luisterend en empatisch arts. Vooraf goede en duidelijke uitleg...

23 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben erg tevreden de operatie is goed geslaagd het verblijf in het ziekenhuis bij ocon kan ik ook als prettig beoordelen.en het aller belangrijkste is natuurlijk dat ik geen pijn meer heb.

9.9

21 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie

Zeer professioneel orthopeed die die mensen geheel op hun gemak stelt en op een fijne wijze wordt geholpen.

9 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik liep al een half jaar op sandalen omdat ik geen schoenen meer aankon vanwege een extreem pijnlijke bunion aan mijn rechtervoet a.g.v. een Hallux Valgus. Iets meer dan twee weken geleden ben ik...

10 september 2021 - Geplaatst door de redactie

Het voortraject verliep heel goed en ben over de operatie van deze dagbehandeling voldoende ingericht en voor en tijdens de operatie was het heel ontspanend en kreeg je alle informatie die nodig kon...

18 juli 2021 - Geplaatst door de redactie

Een prettige vriendelijke arts die mij helder duidelijk en helder over wat mij te wachten stond. Mij duidelijk uitlegde wat de mogelijkheden en onmogelijkheden waren van de ingreep. Kortom, ben reuze...

25 april 2021 - Geplaatst door de redactie

Orthopeed was duidelijk in uitleg ,voor en nadelen zijn besproken.Operatie is goed verlopen .Nadien gelijk contact geweest naar mijn man over verloop .Bij mij in de loop van de dag aan bed geweest...

9.3

25 maart 2021 - Geplaatst door de redactie

Deskundige en aardige arts. Na twee nieuwe knieën, 2019 en 2020, nog steeds heel tevreden. Ja....het is pijnlijk en vraagt veel inzet van jezelf. Maar het was het allemaal waard.

24 maart 2021 - Geplaatst door de redactie

Na zeker 11 jaar met pijn gelopen te hebben, is mijn pijn nu zo goed als verdwenen. Vrolijke, aardige man en luistert goed naar je behoeften. Vertelt duidelijk wat de voor- en nadelen zijn van de...

9.4

18 maart 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben super tevreden over mijn nieuwe knie en de zorg erom heen top ik heb heel veel vertrouwen in Dr.Bergink

10 februari 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik liep 2 jaar met hielspoor Eerder in almelo geweest bij een orthopeed Moest maar therapie doen Niks geholpen Weer terug naar ziekenhuis A.P bergink Gelijk foto gemaakt En gelijk beslist injectie...