Waardering over Bergink, A.P., Centrum voor orthopedie en beweging OCON Orthopedische kliniek, locatie Almelo - Almelo op 6 februari 2020

9.9
  • Meniscusletsel

Buiten de deskundigheid, de duidelijke uitleg en het meedenken over mijn persoonlijke twijfels van een operatie, werd er uitgebreid aandacht gegeven aan de mens (niet als een nummer behandeld). Door mijn angst voor medische behandelingen is er zelfs een tweede afspraak ingepland om alles goed door te nemen en uit te leggen en werden mijn laatste twijfels weggenomen. Orthopeed A.P. Bergink heeft zelf de tijd genomen om na de operatie persoonlijk te bellen en uitleg te geven wat er precies gedaan was tijdens deze operatie. Dit werd enorm op prijs gesteld en maakte het voor mij duidelijk dat de keuze om mij wel te laten opereren de enige juiste was. Niet geheel onbelangrijk te vermelden natuurlijk is dat de operatie uitermate goed geslaagd is!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bergink, A.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.