Waardering over Bessems, J.H.J.M., Ziekenhuis Erasmus MC - Sophia - Rotterdam op 5 september 2011

9.5

Nadat we door de orthopeed in Delft doorverwezen werden naar het Sophia en na verschillende onderzoeken op de afdeling kinderoncologie, bleek ons tweejarig zoontje LCH te hebben. Om te kijken in welke mate hij deze ziekte heeft (op 1 of meerdere plekken), werden er op een dinsdagmiddag skeletfoto's gemaakt. Op donderdag zouden we de uitslag te horen krijgen. Ondanks dat we Dr. Bessems zelf nog nooit gezien hadden, nam hij de tijd om op dinsdag, tijdens het maken van de rontgenfoto's langs te lopen. Na het maken van de foto's werden we gevraagd even te wachten, omdat dr. Bessems meteen naar de foto's zou kijken. Daarna nam hij ons apart om ons te informeren over de uitslag en wat dat precies betekende. Zo wisten we op dinsdag al dat de uitslag zo positief als mogelijk was, en hoefden we niet nog twee dagen in spanning te zitten. Hartstikke fijn!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bessems, J.H.J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.