Orthopeed Bessems, J.H.J.M.

Man
Specialisme
Kinderorthopedie
Er zijn 18 waarderingen Waarderen

Waardering over Bessems, J.H.J.M., Ziekenhuis Erasmus MC - Sophia - Rotterdam op 7 mei 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Heupvervanging

Specialisme

Orthopedie

Wij zijn met onze zoon (destijds 7 jaar) met de ziekte Perthes / morbus Legg-Calvé-Perthes voor een second opinion bij Dr. Bessems geweest. Dr. Bessems is kinderorthopeed en doet promotieonderzoek naar de ziekte van Perthes vandaar dat wij voor hem gekozen hebben. Hij heeft ons vanaf dag 1 volledig meegenomen in het proces en dat doet hij nog steeds. Ook heeft hij ons goed geadviseerd over de operatie die vorig jaar nodig was voor de kans op een goed herstel. Kortom, wij zijn zeer tevreden over de kwaliteiten van Dr. Bessems en kunnen hem dan ook van harte aanbevelen. Wij rijden dan ook graag vanuit Friesland naar Rotterdam.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bessems, J.H.J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.