Waardering over Beumer, A., Ziekenhuis Amphia Ziekenhuis, locatie Molengracht - Breda op 15 september 2020

9.7
  • Botbreuken
  • Orthopedie

Dr. Beumer heeft mij zeer goed geïnformeerd over de kans van slagen bij het plaatsen van 4 protheses in mijn pols. In 2013 een zeer gecompliceerde fractuur, welke door de orthopeden in eerste instantie niet goed is beoordeeld, vervolgens wisten ze (na overleg met meerdere collega's) niet hoe het op te lossen en verwezen mij naar dr. Beumer, niet naast de deur want ik woon in Limburg. Heel beslist vertelde ze mij dat het ingewikkeld zou zijn. In 2014 1e ingreep, revalidatie 1 jaar! Vervolgens bleek dat er schroeven los gingen, daarom in juni 2019 verwijdering van 1 deel en een bot transplantatie om voldoende bot te genereren. Juli 2020 terugplaatsing, het ziet en voelt er nu naar uit dat het beter zit dan ooit tevoren. Alle lof voor de wijze waarop mevr. Beumer te werk gaat, de openheid en betrokkenheid die zij toont, niet te vergeten haar kundigheid. Dit heeft voor mij het verschil gemaakt tussen een gefixeerde pols en de bruikbaarheid waar ik over beschik. Oprechte dank hiervoor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Beumer, A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.