Orthopeed Beveren, J. van

Orthopeed

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Beveren, J. van, Ziekenhuis Saxenburgh Medisch Centrum, hoofdlocatie - Hardenberg op 1 februari 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

N.v.t.

Samenwerking

Overige aandoeningen

Specialisme

Orthopedie

Meerdere malen aangegeven dat mijn klachten niet uit mijn schouder kwamen, maar vanuit mijn nek. De arts gaf aan dat dit niet waar was en ik diende een injectie in mijn schouder te laten zetten. Op de röntgenfoto’s was duidelijk te zien dat mijn nek voor problemen zorgde, maar hier gaf de arts geen gehoor aan. De echo van mijn schouder liet geen problemen zien, maar alsnog vond de arts het verstandig om de injectie te geven. Toen ik deze weigerde vroeg de ondersteunende assistent of ik wel wist dat ik goede zorg weigerde. Hierna heb ik een second opinion gevraagd en bleek uit een MRI dat het probleem in mijn nek zat, zoals ik al tegen deze beste arts had verteld.

Reactie van/namens Ziekenhuis Saxenburgh Medisch Centrum, hoofdlocatie - Hardenberg

Saxenburgh betreurt bovenstaande ervaring.
Graag komen we met de inzender van deze ervaring in contact om verder actie te kunnen ondernemen.
We hopen dat de inzender hierover contact wil opnemen met onze klachtenfunctionaris: 0523 276110, via de mail klachtenrzz@sxb.nl of via het klachtenformulier op onze website www.saxenburgh.nl .
Van klachten kunnen we immers leren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Beveren, J. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.