Waardering over Blokzijl, R.J., Ziekenhuis Maasstad Ziekenhuis - Rotterdam op 9 januari 2017

• Knievervanging
  • Orthopedie

Mijn ervaring met chirurg blokzijl zijn bijzonder goed te noemen, ik kom al vanaf mijn 9 jaar in het zuiderziekenhuis en later in het maasstad ziekenhuis, en  ik ben door vele chirurgen geopereerd aan mijn gewrichten ivm exostosen. Fe laatste jaren ben ik patiënt van dr blokzijl en heeft mijn knie gewricht vervangen door een algehele knie gewricht en heeft mijn loopvermogen enorm geholpen. Het is op dit moment een verademing om zonder pijn lange wandelingen te maken en het fietsen is een groot plezier. Mijn waardering naar blokzijl is heel erg hoog en zal zeker diverse kennissen zijn raadplegen inmiddels al 2 die een afspraak  met hem willen maken. Het is een sympathieke chirurg  en luistert  goed naar je klachten er staat wel een hoop van je te verwachten zoals veel en op tijd je oefeningen te doen als dit goed doet dan kan je ver komen en zijn behandeling is en uitstekend je hoeft bij hem geen pijn te lijden....nogmaals een kei in zijn vak.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Blokzijl, R.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.