Waardering over Boekhorst, S.J.J., Centrum voor orthopedie en beweging Orthoparc, Kliniek Bosch en Duin - Bosch en Duin op 18 maart 2019

• Knievervanging

C' formidable !Op 18 februari 2019 geopereerd aan mijn linkerknie, om kwart over negen weer op zaal en om vijf uur diezelfde dag al zelf een trapje aflopen en naar huis! Natuurlijk pas na de oefeningen met de fysiotherapeut en een uitgebreide instructie over de medicatie thuis. Nu na twee weken al geen pijnstillers meer nodig en de krukken al niet meer nodig bij het lopen. Op de hometrainer al de trappers rond gekregen zonder pijn,  Ik had vooraf allerlei positieve verhalen over deze methode gehoord en gelezen. Ik kan ze alleen maar beamen. Dr. Boekhorst neemt ruim de tijd voor uitleg. Zij en haar team zijn zeer zorgvuldig in het voortraject. Bij twijfel worden ook andere disciplines betrokken. Zo was er iets te zien op mijn hartfilmpje. Dus moest ik ook nog gecheckt worden door de cardioloog. Gelukkig kon ik toch worden geopereerd aan mijn  knie. Vervolgens werd de planning gemaakt : operatie binnen de kortste keren, geen ellenlange wachttijden en nu, nog geen 4 weken na de operatie ben ik ontzettend blij dat ik voor deze methode heb gekozen. Ik verheug me er op dat ik na 8 jaar weer eens  normaal en zonder pijn weer eens een baantje kan lopen op de golfbaan ! Een 10 met een griffel voor Dr. Saskia Boekhorst en haar team, ik kan ze alleen maar van harte aanbevelen!

Bent u of werkt u voor Boekhorst, S.J.J.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.