Orthopeed Boekhorst, S.J.J.

Orthopeed

Er zijn 28 waarderingen Waarderen

Waardering over Boekhorst, S.J.J., Centrum voor orthopedie en beweging Orthoparc, Kliniek Bosch en Duin - Bosch en Duin op 31 juli 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Knievervanging

Deskundige en duidelijke voorlichting en uitleg voor-, tijdens- en na de ingreep. Dagbehandeling is een uitkomst, geen gedoe met ziekenhuisopname. 's morgens om 07:00 melden bij de kliniek, 's avonds om 19:00 uur weer thuis. Na zes dagen kon ik alweer zonder krukken lopen en traplopen. Nu een half jaar na de ingreep kan ik weer alles wat ik daarvoor ook kon, maar nu zonder belemmering of pijn (joggen, zwemmen, fietsen, autorijden, golfen) het is een ware verademing. De voorbereiding met Röntgenfoto's en MRI en de op maat gemaakte 'Signature Knee' spelen daarbij een belangrijke ondersteunende rol.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boekhorst, S.J.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.