Orthopeed Boekhorst, S.J.J.

Orthopeed

Er zijn 28 waarderingen Waarderen

Waardering over Boekhorst, S.J.J., Centrum voor orthopedie en beweging Orthoparc, Kliniek Bosch en Duin - Bosch en Duin op 6 augustus 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Knievervanging

Ik werd goed geïnformeerd en in mijn beleving was de samenwerking tussen de verschillende disciplines in de kliniek heel goed. Ik voelde me in het hele team in goede handen.Mij was van het begin af aan duidelijk dat ik twee knieprotheses (TKP) nodig zou hebben. De initiële reserve bij mevrouw Boekhorst begreep ik goed en zij bleek uiteindelijk dezelfde mening toegedaan. Resultaat: twee TKP's binnen een vrij kort tijdsbestek en beide behandelingen zijn me alleszins meegevallen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boekhorst, S.J.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.