Waardering over Boekhorst, S.J.J., Centrum voor orthopedie en beweging Orthoparc, Kliniek Bosch en Duin - Bosch en Duin op 16 december 2018

• Knievervanging

Na mijn positieve ervaringen in 2016 met dr. Saskia Boekhorst ( nieuwe heup en knie ) ben ik afgelopen 3 december 2018 weer door haar geholpen aan een nieuwe knie (andere kant.De laatste keer was zeer verrassend zij werkt in Orthoparc met een deskundig gemotiveerd sociaal team dat de sfeer en genezing ten goede komt.Ik was aangenaam verrast om te ondervinden hoe het ook kon.De uitleg was zeer goed en begrijpelijk, het verschil met het ziekenhuis is toch wel dat de goede samenwerking voelbaar was en dit geeft je als patiënt veel steun.Ik durf zonder twijfel dr. Boekhorst en Orthoparc aan ieder aan te bevelen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boekhorst, S.J.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.