Waardering over Boer, S.F. de, Ziekenhuis VieCuri, locatie Venlo - Venlo op 25 januari 2018

2.7
  • Orthopedie

Door een verkeerde diagnose 6 weken gibs, hierna nog een aantal weken niet mogen lopen, dit terwijl ik op de tweede dag van het gibs al vroeg, heb ik geen reuma? Antwoord, : dan moet ik met een naald in jou bot. dus niet nagekeken. Achteraf na 14 weken toch bij huisarts reuma reacties laten prikken, uitslag reumareaktie s zeer hoog.! blijkt ook nog eens dat een bloedonderzoek dit makkelijk had kunnen vaststellen.en dus een naald in bot niet nodig was. Onnodig dus langdurig verzuim op mijn werk, en onnodig overige kosten zoals botscan in nijmwegen enz.Echt geen prettige ervaring dus.Het is inmiddels een jaar geleden maar vergeten kun je dit niet

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boer, S.F. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.