Orthopeed Boesenach, B.

Orthopeed

Geslacht
Man
Er zijn 24 waarderingen Waarderen

Waardering over Boesenach, B., Ziekenhuis Gelre Apeldoorn - Apeldoorn op 23 april 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Heupvervanging

Specialisme

Orthopedie

Na een heupoperatie in nov. 2019 hield ik klachten, pijn en beperkingen. Zomer 2020 besefte ik dat ik een serieus probleem had. Dit ook zo uitgesproken. Dat de pijn niet in de heup maar in de lies en dat deze klachten er ook al waren voor de heupoperatie gaf mij extra zorg. De botpijn van de heup was weg maar? Gelukkig werd ik gehoord door dr. Boesenach. Hij heeft mij eerlijk verteld wat zijn ervaringen waren met deze klachten die procentueel weinig optreden na heupoperaties. Ik zelf denk dat mijn klachten al eerder ontstaan zijn, na een ongeval op jonge leeftijd, en dat deze zich extra manifesteerden na de operatie. Op enig moment besloten om via een operatie na te gaan of er iets te verhelpen was. 6 weken geleden geopereerd, spannend maar gelukkig was er veel te verhelpen. Ik merkte al snel verschil operatie na de operatie, geen pijn en het bewegen gaat goed. Met fysio ben ik aan de slag met de beperkingen. Vond het spannend maar ben nu al gelukkig met het resultaat!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boesenach, B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.