Orthopeed Bogert, W.E. van den

Orthopeed

Waardering over Bogert, W.E. van den, Ziekenhuis Zuyderland Medisch Centrum Heerlen - Heerlen op 8 december 2017

Gewrichtspijn

Specialisme

Orthopedie

17 November jl. ben ik geopereerd door orthopaed van den Bogert; hij heeft een knieprothese geplaatst en wel zodanig dat ik binnen 3 weken de nodige resultaten heb behaald waar menigeen 6 weken over doet; zelfs de afwerking, het litteken is zoveel zorg aan besteed; voor mij de arts met gouden handen, aangezien ik al 5 x aan desbetreffende knie was geholpen en dr. van den Bogert het oude litteken heeft gebruikt, wat voor hem moeilijker werken was; voor mij een dikke 10; ben zeer dankbaar voor waar ik nu ben 3 weken na deze operatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bogert, W.E. van den? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.