Orthopeed Bogert, W.E. van den

Orthopeed

Waardering over Bogert, W.E. van den, Ziekenhuis Zuyderland Medisch Centrum Heerlen - Heerlen op 18 januari 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Orthopedie

Omdat ik veel vertrouwen had in DR Van den Bogert ben ik nu naar hem toe gegaan met knieproblemen. Omdat een andere arts mij niet wou helpen, ben ik naar Van De Bogert gegaan. Ik had extra een nieuwe MRI-scan laten maken om de toestand van mijn knie goed te bekijken c.q. behandelen. Er werd niet eens naar de MRI-scan gekeken. Alleen de botscan werd beoordeeld, en ik stond binnen twee minuten weer buiten met de mededeling dat ik maar pijnstillers moest gaan slikken. Ik heb contact opgenomen met een kliniek in Delft voor een second opinion. Daar werd ik tenminste serieus genomen en namen ze uitgebreid tijd voor mij. Terecht zo blijkt! Nu wordt ik volgende week geopereerd. Het is een operatie die Dr Van Den Bogert of iemand anders van het Zuyderland ziekenhuis ook had kunnen doen. Ik ben zeer teleurgesteld over Van Den Bogert en Zyuderland ziekenhuis. En dat terwijl ik veel vertrouwen had in Van Den Bogert gezien hij mij in het verleden ook goed geholpen had.Dit is dan erg jammer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bogert, W.E. van den? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.