Waardering over Bommel, F. van, Ziekenhuis Flevoziekenhuis Almere - Almere op 23 juli 2015

9.8
  • Botbreuken
  • Orthopedie

In april 2013 brak ik mijn enkel. Dr van Bommel heeft mij 2 keer geopereerd: in 2013 om de breuk te herstellen met een plaatje en in 2014 om het plaatje te verwijderen. De zorg die mij werd verleend door Dr van Bommel en het hele team (gipskamer, OK, verpleging) heb ik als uitmuntend ervaren. Dr van Bommel heeft mij kundig geopereerd. Ik kan alles weer en heb geen enkele problemen met zenuwpijn, die zo typisch zou zijn voor een Weber B. Bovendien nam Dr van Bommel de tijd voor mij tijdens consulten, was toegankelijk en persoonlijk; waardeert een grapje en luistert goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bommel, F. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.