Waardering over Bonneux, I.M.F., Ziekenhuis Máxima Medisch Centrum, locatie Eindhoven - Eindhoven op 19 augustus 2013

4.0

Helaas heb ik minder prettige ervaring.Structueel minimaal 45 minuten later de afspraken.Bij onderzoek vroeg ik even te helpen met 1 mouw moest er special een verpleegkundige hievoor komen?!Korte uitleg nauwelijks vragen kunnen stellen . Diagnose aan mij anders vertelt dan naar huisarts. Met erbij een uitlating (beledigend) over hoe ze me als persoon vond omdat ik een van de voorgestelde behandeling die ik elders had gehad en niet had geholpen niet weer wilde.En op voorhand een negatief oordeel op een vraag die een andere arts had gesteld maar negatief word omschreven met de vinger aan mij als patient.Heel jammer omdat ik goede vermeldingen had gezien maar dit voor mij niet heeft mogen zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bonneux, I.M.F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.