Orthopeed Bouma, H.W.

Orthopeed

Er zijn 12 waarderingen Waarderen

Waardering over Bouma, H.W., Centrum voor orthopedie en beweging Bergman Clinics | Bewegen | Naarden - Naarden op 10 april 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Al drie jaar lang had ik last van heupslijtage. Om pijnvermindering te realiseren was ik bij dr. Maarten Moen (ACP injecties) onder behandeling, ook in de Bergman kliniek. Begin januari 2021 kon ik terecht bij dr. Heinse Bouma voor een intake gesprek - tot mijn grote verdriet ontkwam ik niet meer aan de plaatsing van een heupprothese. Op 22 januari (!) kon ik al terecht en nu, ruim twee maanden verder, kan ik alles alweer. Fietsen, lopen, sporten, het gaat allemaal boven verwachting. Operatie efficiënt en zeer deskundig gedaan. Binnen 24 uur na opname liep ik met krukken de kliniek weer uit. Ik heb een klein litteken, de nazorg - indien nodig- is prima geregeld. Heinse Bouma en zijn team krijgt van mij een hele dikke tien!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bouma, H.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.