Waardering over Bouma, H.W., Centrum voor orthopedie en beweging Bergman Clinics | Bewegen | Naarden - Naarden op 27 oktober 2019

9.4
  • Heupvervanging

Vijf jaar liep ik met veel pijn naar diverse klinieken.Merkwaardige antwoorden en foute diagnose. Toen kwam ik in de Bergmankliniek terecht. Dr H. Bouma zou de specialist worden die ik bezoeken kon. Hij vertelde me dat ik A vasculaire necrose had wat degeneratie van het heupgewricht bewerkstelligde. Osteonecrose noemt men het ook wel. Dat was even schrikken. Nog 2/3 jaar hebben we het kunnen rekken., met een speciale behandeling bij een andere arts in de kliniek. Uiteindelijk kon ik er niet meer omheen. Dr Bouma is een prima specialist. Denkt met mensen mee. Is toegankelijk als mens. De operatie is voor 100% geslaagd. Ook bij problemen is dr Bouma paraat. Werkt pro -actief. Mijn eigen cliënten stuur ik bij verdenking van orthopedische problemen via de huisarts naar hem toe.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bouma, H.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.