Waardering over Bouma, H.W., Centrum voor orthopedie en beweging Bergman Clinics | Bewegen | Naarden - Naarden op 24 november 2019

• Heupvervanging

Dr Bouma is een zeer deskundige orthopeed, (zelf heb ik 46 jaar in de gezondheidszorg en spoedeisende hulpverlening gewerkt) en heeft mij na 8 maanden van een door artrose zeer pijnlijke heup afgeholpen. Alles zeer voorspoedig verlopen, binnen 24 uur thuis, 14 dagen krukken, na 3 weken zonder krukken, nauwelijks napijn gehad, een paracetamol voor het slapen gaan was de eerste dagen al voldoende. Na 4 weken op de damesfiets met lage instap, daarna gewoon weer het normale leefpatroon met veel fietsen en wandelen. 12 weken laatste controle, mijn complimenten voor de perfecte restauratie en mocht U dit lezen dr Bouma, als oud marathonschaatser ( in 1963 als 16 jarige de eerste keer) ga ik echt niet op de buitenbaan schaatsen maar wacht nog wel even. Ontvangst, voorlichting, begeleiding, behandeling waren top!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bouma, H.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.