Orthopeed Bouma, H.W.

Orthopeed

Er zijn 12 waarderingen Waarderen

Waardering over Bouma, H.W., Centrum voor orthopedie en beweging Bergman Clinics | Bewegen | Naarden - Naarden op 24 november 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Heupvervanging

Na geconfronteerd te zijn met jaren 90 technieken en methoden in een reguliere kliniek, de keuze gemaakt om goed onderzoek te doen naar de beste specialist en de beste materialen. Via diverse onafhankelijke kanalen en twee bekende chirurgen kwam ik uit bij Dr Bouma. Dr Bouma heeft mij fantastisch geholpen. Zes weken na een heuprevisie kon ik echt letterlijk alles weer. Daarnaast vind ik het vermeldenswaardig dat het verblijf en de zorg in de Bergman kliniek ver boven de Nederlandse norm uitsteken. Aangezien ik zelf gespecialiseerd verpleegkundige ben heeft u als lezer mogelijk iets aan mijn ervaring.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bouma, H.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.