Orthopeed Bramer, J.A.M.

Geslacht
Man
Specialisme
Oncologie
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Bramer, J.A.M., Ziekenhuis Amsterdam UMC, locatie Meibergdreef - Amsterdam op 10 januari 2020

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Botaandoeningen

Specialisme

Orthopedie

Sinds 2013 ben ik patiente bij dokter Bramer en ondertussen mag ik Jos zeggen. Uiteraard heb ik ook lange wachttijden gehad bij mijn afspraken maar dat komt omdat dokter Bramer altijd de tijd neemt om naar zijn patiënten te luisteren en / of je heel goed uit te leggen wat de opties zijn daarom vind ik langer wachten niet erg want ook voor mij neemt hij die tijd! Ook handelt hij direct als hij denkt dat een collega arts even moet kijken of als hij denkt ik wil een foto of een scan! hij pakt direct door! Soms is hij ietsjes hard en heel duidelijk maar hij is een heel kundig arts met wie ik ook soms een lolletje kan maken om het luchtig te houden! Ik leef nog omdat hij mijn botkanker heeft ontdekt en heeft weggehaald! ik loop nog omdat hij niet opgeeft en doorging om te zorgen dat mijn donorbot zou aanhechten! dokter Bramer krijgt van mij dus eigenlijk een dikke 10! het is dat er in de organisatie eromheen een aantal dingen beter hadden gekund!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bramer, J.A.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.