Orthopeed Brand, I.C.J.B. van den

Orthopeed

Geslacht
Man
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Brand, I.C.J.B. van den, Ziekenhuis ETZ Elisabeth - Tilburg op 8 november 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

N.v.t.

Samenwerking

Knievervanging

Specialisme

Orthopedie

Dr van den Brand is voor Mijzelf al een Aantal jaren een Ontzettend Goede & Vriendelijke Orthopeed die er is voor de Patiënten & bij deze Uitstekende zorg heeft. Hij / Dr vd Brand kijkt ook wat voor de Patiënt het Allerbeste is & Hij handelt hier ook naar. Ikzelf wil Geen andere Orthopeed/ Specialist meer. Ik heb mij 1x laten overhalen voor 1 second opiniun Altijd Spijt van gehad. Was totaal niet nodig. Kwam door 1 ander . Ik raad deze Orthopeed aan Iedereen aan, oké let wel op wat de behandeling / Specialisme van deze Orthopeed is ivm Niet overal voor terecht namelijk. Deze Arts heeft vooral de Specialisme voor de Knieën & niet schouders etc. Dat even voorop te stellen.. Enkel Goede Woorden & geen Negatieve. Klasse

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brand, I.C.J.B. van den? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.