Orthopeed Brand, I.C.J.B. van den

Orthopeed

Geslacht
Man
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Brand, I.C.J.B. van den, Ziekenhuis ETZ Elisabeth - Tilburg op 15 oktober 2014

Specialisme

Orthopedie

Dr.vd Brand heeft mij binnen iets meer dan 3 maanden 2 halve knieprotheses gegeven. Hij komt bij mij als zeer kundig over en is bovendien erg aardig. Hij geeft je de indruk dat hij alle tijd voor je heeft en is duidelijk. Voor de operatie kon ik alleen maar wat strompelen en nu tennis ik weer volop. Ik prijs hem dan ook bij iedereen aan.Wat minder vond ik het verplegend personeel van het ziekenhuis maar na twee dagen was ik gelukkig weer thuis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brand, I.C.J.B. van den? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.