Waardering over Brandt, S.E., Ziekenhuis Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg - Uden op 1 december 2020

1.3
  • Enkelbandletsel
  • Orthopedie

Ten aanzien van mijn letsel heeft deze arts de conclusie getrokken dat mijn letsel zonder nadere zorg moest herstellen. Deze conclusie is door hem onderbouwd en benadrukt uit zijn kennis en ervaring uit zijn professie. Mijn besproken twijfels over die conclusie werden niet gehoord en dit gaf mij een machteloos gevoel. Hierdoor heb ik een second opinion aangevraagd, waarbij bleek dat de eerder gestelde conclusie onjuist was. Mijn letsel was zwaar en een natuurlijk herstel was onmogelijk: Intussen heeft de tweede operatie plaatsgevonden en zit ik nu in een intensief revalidatietraject. Ik ben van mening dat als deze arts beter naar mijn twijfels had geluisterd, ik maanden geleden al hersteld had kunnen zijn.

Reactie van/namens Ziekenhuis Bernhoven, locatie Nistelrodeseweg - Uden

Het spijt ons dat u niet tevreden bent. Indien u wenst, kunt u alsnog het gesprek aangaan met de arts om uw onvrede te bespreken.

Karel, afd. communicatie Bernhoven

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brandt, S.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.