Waardering over Breemans, E., Centrum voor orthopedie en beweging Bergman Clinics | Bewegen | Delft - Delft op 7 februari 2019

2.0
  • Heupvervanging

Ik heb een scheefstaand onderbeen en was bang voor lengteverschil na de thp. Bij mij heeft u geen lengteverschil, was het antwoord. Ipv een halve centimeter korter is mijn rechterbeen nu anderhalve centimeter langer dan links. Wij mannen hebben drie paar schoenen, sprak Breemans. Ik vrouw, moest maar een zooltje kopen en het is opgelost. Consult bij een andere orthopeed leverde de reactie op, waarom bent u niet eerder langsgekomen? Ik was 59 toen ik kreupel uit de operatie kwam. Hij vond me cynisch.

Reactie van/namens Centrum voor orthopedie en beweging Bergman Clinics | Bewegen | Delft - Delft

Beste meneer/mevrouw, wij vinden het erg vervelend om te horen dat u ontevreden bent over uw ervaring met Medinova Kliniek Delft. Medinova staat voor kwaliteit en de hoogste zorg voor de patiënt, helaas heeft u dit anders ervaren. De klachtenfunctionaris nodigt u van harte uit, als u in de gelegenheid bent, om uw ervaring met haar te bespreken. Zij is te bereiken via klachten@orthopedium.nl.
Met vriendelijke groet, team Medinova Kliniek Delft

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Breemans, E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.