Waardering over Breemans, E., Centrum voor orthopedie en beweging Orthopedium, Orthopedische Kliniek - Delft op 9 augustus 2018

9.7
  • Knievervanging

Ik kon het vanaf het aller eerste bezoek goed met dokter Breemans vinden. Hij vertelde alle voor- en nadelen van een totale knieprothese. Echt een man van recht door zee. Ik heb uiteindelijk pas na 2 jaar besloten om mij te laten opereren zonder dat mij ook maar iets is opgedrongen. Het voortraject zoals bezoek aan de de anesthesist e.d. was allemaal perfect geregeld. Ook de dag van opname, alsmede het gehele verblijf, in het Vlietland Ziekenhuis in Schiedam als bijzonder prettig ervaren. Ook de nazorg was zeer goed geregeld, waaronder het monitoren door artsen en verplegend personeel van de operatiewond, de medicatie en de eerste behandelingen door de fysiotherapeut.De geopereerde knie betrof de linker maar ook de rechter is nog aan de beurt. Zie ik wel een beetje tegen op want met name de tweede en derde week na de operatie heb ik toch wel als pijnlijk en lastig ervaren. Niettemin is het wel zo dat de tijd letterlijk alle wonden heelt want zes weken na de operatie ben ik alweer gaan mountainbiken in de Luxemburgse Ardennen. Momenteel loop, zwem en fiets ik dagelijks en dat zonder pijn en met een recht onderbeen! Inmiddels weer een gesprek gehad met dokter Breemans over het verloop van de operatie en tevens met hem gesproken over de operatie van de andere knie welke naar waarschijnlijkheid plaats zal vinden begin voorjaar 2019 en, uiteraard, weer zal worden uitgevoerd door dokter Breemans.

Bent u of werkt u voor Breemans, E.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.