Waardering over Breugem, S.J.M., Centrum voor orthopedie en beweging Bergman Clinics | Bewegen | Delft - Delft op 23 april 2019

9.6
  • Heupvervanging

Had al jaren last van mijn rechterknie en was in behandeling bij een andere specialist in een ander behandelcentrum. Kreeg daar regelmatig injecties in de knie maar het werd steeds slechter. Ben toen voor een second opinion naar het Orthopedium in Delft gegaan en werd daar door dr. Breughem behandeld. Na het bestuderen van de foto's zei hij dat niet mijn knie maar mijn rechterheup de boosdoener was! Na een paar weken kon ik al in het Vlietland ziekenhuis in Schiedam door hem geopereerd worden en kreeg ik een nieuwe kunstknie. Na een paar weken liep  ik weer als een kieviet en heb geen last of pijn meer! Fantastisch geholpen dus....

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Breugem, S.J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.