Waardering over Breukelman, F., Ziekenhuis Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA) - Assen op 17 september 2019

5.1
  • Artrose
  • Orthopedie

In de eerste plaats is het lange wachten in de spreekkamer ,voordat de dokter komt zeer vervelend.Ik kwam voor de eerste keer bij deze arts en vond dat de klachten niet erg serieus werden genomen.Eigenlijk werd ik met een kluitje in het riet weggestuurd.Voor mij zeer onbevredigend.

Reactie van/namens Ziekenhuis Wilhelmina Ziekenhuis Assen (WZA) - Assen

geplaatst op 18 september 2019

Hartelijk dank voor uw reactie op Zorgkaart Nederland. We vinden het jammer dat de zorg niet is verlopen zoals u dat graag gezien zou hebben. Als u dat wenst, kunt u contact opnemen met onze ombudsfunctionaris. Via deze link: https://www.wza.nl/patiënt/tevredenheid/ombudsfunctionaris/ vindt u de gegevens om haar te bellen, schrijven of mailen. Mocht u nogmaals voor een afspraak in het WZA zijn, dan hopen we dat die meer aan uw verwachtingen zal voldoen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Breukelman, F.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.