Waardering over Bullens, P.H.J., Ziekenhuis Gelre Apeldoorn - Apeldoorn op 14 september 2018

2.9
  • Kniebandletsel
  • Orthopedie

Dokter Bullens, ik had hoge verwachtingen van deze orthopeed. Na een bezoek huisarts door gestuurd voor foto en vanuit daar door naar fysiotherapie. Deze kon er niks mee dus terug gestuurd naar huisarts die mij een doorverwijzing naar orthopeed gaf waarbij ook nieuwe foto's gemaakt moesten worden.Meneer Bullens, had beter een feest clown kunnen worden,het staat raar maar komt met vreemde rare grappen (althans ik denk dat hij die leuk vind).Een luisterend oor heeft dokter Bullens niet helaas. Heeft snel een vooroordeel en wimpelde het af jammer genoeg. Nee ik ben geen dokter maar als een knie vanuit het niks op een rand knak zegt en vanaf dat moment kraakt wat pijnlijk is lijkt het mij in ieder geval niet geheel normaal. Volgens dokter Bullens wel, dat hebben meer mensen... Dat klopt en geloof ik best maar dit is in een keer uit het niks en ik heb een krak gehoord maar nogmaals ik ben geen dokter natuurlijk.Bij binnenkomst hoefde er geen nieuwe foto's gemaakt te worden,de oudere foto's 2maanden geleden waren voldoende(huisarts heeft gezegd dat er nieuwe gemaakt moesten worden) maar ik ben geen arts om het te bepalen dus dat zal wel snor zitten. Oké ik geef toe,ik ben niet de lichtste persoon maar om daar gelijk mee in huis te vallen en eigenlijk best beledigend te zeggen (niet wetende wat de achtergrond daar eventueel van is) vond ik dat persoonlijk bot over komen. Verder was het de leeftijd dat krakende knieën vanaf 35 begon... Ja dat geloof ik allemaal wel maar het is uit het niks ontstaan door een krak op de knieën zittend ,maar daar heeft de dokter helaas niet veel mee. Het was niet ernstig alhoewel op latere leeftijd kan ik er problemen mee krijgen... Ik krijg meer het idee: het is nog niet erg genoeg om er eventueel wat mee te kunnen doen,komt u later maar terug als er echt wat aan te verdienen valt. Nogmaals ik ben geen arts maar vind het toch vreemd. Eigenlijk stond ik perplex met 5minuten buiten terwijl er al drie kwartier uitloop was geweest voordat ik überhaupt aan de beurt was maar dat kan gebeuren natuurlijk.Ik wil helemaal niet over komen als zeurkous of wat dan ook maar ik vind dat die best mee denkender kan zijn,luisterend oor kan hebben, geen vooroordeel heeft en als laatste een tip voor de dokter,u kunt beter recht in de stoel gaan zitten ,is beter voor uw rug op den duur.

Bent u of werkt u voor Bullens, P.H.J.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.