Waardering over Chander, B.R., Ziekenhuis Franciscus Gasthuis - Rotterdam op 1 juni 2016

• Kniebandletsel
  • Orthopedie

Ik geloof niet dat als Messi zelf zich met een knieblessure zou melden aan de balie orthopedie afdeling van het Franciscus Ziekenhuis, hij een nog betere en snellere  behandeling had ontvangen dan ik. Alle oprechte respect voor de zeer persoonlijke en meedenkende benadering van de balie medewerkster, de communicatieve kwaliteiten van dokter Klein-Nagelvoort, de operatieve deskundigheid van dokter Chander en de professionaliteit van de medewerkster van pre-operatieve voorbereiding en recovery.  Respect! (De ervaring compenseerde veel van wat mijn hockey-tegenstander kort daarvoor veroorzaakte)

Reactie van/namens Ziekenhuis Franciscus Gasthuis - Rotterdam

Uw hartelijke woorden zijn doorgegeven aan de personen die u in uw waardering noemt. Wij wensen u veel sterkte met uw herstel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Chander, B.R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.